KolczRulez
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/20 Skąd: Z waszych koszmarów
|
Wysłany: Wto 17:51, 15 Sty 2008 Temat postu: Bulid WOJA (dla uczyciwych GRACZY) |
|
|
Znam kilka build'ów na woja...
Rodzaje broni:
włócznie - największe obrażenia, największy ubytek w obronie
topory - dobre obrażenia, mały ubytek w obronie
obuchy - dobre obrażenia, mały ubytek w obronie
miecze - tylko dla magów (dodają do obrony najwięcej) i tarcz, b. małe obrażenia
Wojownik - Zabójca Zombi...
Postać bazująca na zręczności.
To wojownik zdolny zabijać samemu słabe zombi z Jaskini... Można spotkać trzy wersje tego wojaka:
Piersza:
25 siły
35 zręczności
15 inteligencji
Strasznie wolno expi... Dostaje mało expa i w ogóle kicha...
Druga:
20 siły
35 zręczności
20 Inteligencji
Nawet bardzo dobry, jeżeli komuś nie przeszkadza dostawać mało expa...
Trzecia:
15 siły
35 zręczności
25 inteligencji
Normalna ilość zdobywanego expa (100%), ale najmniej HP i siły ze wszystkich wojowników.
Czwarta, którą sam opracowałem :
22 siły
32 zręczności
21 inteligencji
Nie jest słaby, wolny, ma sporą premię do ataku, no i po rozwinięciu niektórych umiejętności ma upragnione staty 25 / 35 / 24... Wg. mnie najlepsze rozwiązanie.
Jak widzicie różnica jedynie polega na inteligencji i sile... Oczywiście, że siła dla woja oznacza większe krytyki i więcej życia, no ale inteligencja wpływa na ilość otrzymywanego doświadczenia... Także zależy od tego jak komu chce się grać... Do wyboru do koloru ;]
Tarcza:
Tarcza to postać głównie działająca jako mięso armatnie dla magów...
Przyjmuje wszystkie obrażenia na siebie dając DD 'om(damage dealer)
szybko pozbyć się mobków.
Główną statystyką "tarczy" jest siła
Build nr. 1:
35 siły
15 zr
25 int
To woj, który będzie mógł tarczować i używać bardzo słabej mgły choć sam chyba będzie mógł wykonać Mistrza Cieni...
Build nr. 2:
35 siły
20 zr
20 Int
Build nr. 3:
32 siły
18 zr
25 inteligencji
Po rozwinięciu statów b. dobry woj, jednak zanim by to nastąpiło... Trzeba by było grać spooooro...
Woj - pół tarcza:
To woj, który dobrze tarczuje jak i jednocześnie radzi sobie z zabijaniem
Build 1:
20 Siły
30 Zręczności
25 inteligencji
Chyba najbardziej ekonomiczne rozwiązanie na samotne expienie wśród pierwszych trzech wysp.
Build 2:
23 siły
30 zręczności
22 inteligencji
Nieco lepszy jako tarcza jednak mniejsza ilość inteligencji sprawia, że ma mniej expa... Jednak to nie jest zbyt wielki ubytek w inteligencji.
Build 3:
30 siły
30 zręczności
15 inteligencji
Dobra tarcza i nawet niezły z niego woj... Wg. ma małe trudności z expieniem przez tą inteligencje...
Osobiście uważam, że każdy z wojów powinien rozwijać umiejętności według tej kolejności:
Włócznia na 3 (lub jaką broń sobie wybierzecie)
Zdrowie na 3
Siła na 3
Zręczność na 3
Inteligencja na 3
Działania na 3
I jeżeli, a raczej na pewno jesteśmy już na Jasce i chcemy grać sami szkolimy się na magów... Choć to trochę może zająć czasu i expa...
Magia Kwasu na 3
Odnowa na 3
Wigor na 3
Albo rozwijamy wg. własnego uznania...
A i jeżeli tworzymy DOSŁOWNIE tarczę to proponuje rozwijać Miecz a nie Włócznie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|