KolczRulez
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/20 Skąd: Z waszych koszmarów
|
Wysłany: Wto 19:07, 15 Sty 2008 Temat postu: Bulid Łucznika/Kusznika (dla uczciwych graczy) |
|
|
Build na tą profesję bardzo przypomina woja... Tylko, że do dyspozycji mamy broń dystansową, co niestety powoduje, że mamy 0 obrony.
Rodzaje broni:
łuki - nieco (ułamek sekundy) szybsze od kusz, mniejsze obrażenia i w ogóle jedna z początkowych broni strzeleckich (dwie pierwsze wyspy)
kusze - o wiele silniejsza wersja łuku można ją zakupić już w trzeciej wyspie
Są gracze, któży chcą grać (zostać na zawsze) na pierwszej wyspie - Gipath. Wtedy nie rozwijają kusz, lecz łuki ;]
A o to moje propozycje
Pierwsza:
25
35 zręczności
15 inteligencji
Strasznie wolno expi... Dostaje mało expa i w ogóle kicha... Lecz ma HP i siłę
Druga:
20 siły
35 zręczności
20 Inteligencji
Nawet bardzo dobry, jeżeli komuś nie przeszkadza dostawać mało expa...
Trzecia:
15 siły
35 zręczności
25 inteligencji
Normalna ilość zdobywanego expa (100%), ale najmniej HP i siły ze wszystkich postaci.
Czwarta:
22 siły
35 zręczności
18 inteligencji
Exp idzie dosyć powoli, lecz teraz mamy więcej siły (HP i obrażeń) po rozwinięciu umiejętności Inteligencja na 3'eci poziom nie będziemy w cale tacy źli
Piąta, którą sam opracowałem :
22 siły
32 zręczności
21 inteligencji
Nie jest słaby, wolny, ma sporą premię do ataku, no i po rozwinięciu niektórych umiejętności ma upragnione staty 25 / 35 / 24... Wg. mnie najlepsze rozwiązanie.
Jak widzicie różnica jedynie polega na inteligencji i sile... Oczywiście siła gra ważną rolę, zadajemy większe krytyki i mamy więcej życia, no ale inteligencja wpływa na ilość otrzymywanego doświadczenia... Także zależy od tego jak komu chce się grać... Do wyboru do koloru ;]
Zależnie od tego jak chcemy grać, umiejętności rozwijamy wg. uznania. Dla tej klasy liczą się:
Łuk (jeżeli chcemy zostać na, którejś z dwóch pierwszych wysp)
Kusze (w późniejszym okresie - to Twoja broń)
Zdrowie (nie koniecznie potrzebne, w końcu jesteś postacią od ataku z dystansu)
Działania (przyśpieszają szybkość z jaką atakujesz)
Zręczność (zwiększa działania, wigor, obronę i atak)
Siła (zwiększa obrażenia, życie)
Inteligencja (zmniejsza wigor potrzebny do rzucenia zaklęcia oraz zwiększa ilość zdobywanego przez Ciebie expa)
Po zdobyciu tych umiejętności możesz się rozwijać jak chcesz... To nie będzie miało zbytniego znaczenia.
Jeżeli, a raczej na pewno jesteśmy już na Jasce i chcemy grać sami szkolimy się na magów... Choć to trochę może zająć czasu i expa...
Magia Kwasu na 3
Odnowa na 3
Wigor na 3
Albo rozwijamy wg. własnego uznania...
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KolczRulez dnia Wto 19:15, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|